Meistä

Moikka!

Me ollaan Voulio

Voulion tarina
🥜-kuoressa

Vuonna 2013 vastavalmistunut markkinointiassistentti löysi itsensä kansainvälisestä erikoispainomateriaaleja valmistavasta yrityksestä taittamassa ja tuottamassa graafisia materiaaleja, tekemässä uutiskirjeitä ja tuottamassa tekstejä verkkosivuille samalla niitä ylläpitäen. Siinä sivussa kulki omat yrittäjätyöt, jolloin tarjonta oli vain graafisen suunnittelun palveluita.

Samoihin aikoihin blogiaalto vei mennessään ja siitä lähtien on vaikuttajamarkkinointi ollut enemmän tai vähemmän läsnä — ei sitä silloin toki vaikuttajamarkkinoinniksi kutsunut. Bloggaajana on saanut tietä raivata aivan huolella, että vaikuttajamarkkinoinnin termi on suomen kieleen edes vakiintunut.

Muutama vuosi kului ja 2016 opinahjoksi valikoitui Jyväskylän Ammattikorkeakoulun Brändikärki, jossa päästiin harjoittelemaan brändityötä, myyntiä sekä digimarkkinoinnin teoriaa jopa brittien Nottinham Universityssä asti. Työprojektit selventivät, että graafisuus saa jäädä taka-alalle, jolloin digitaalinen markkinointi ja vaikuttajamarkkinointi valloitti tarjonnan.

Omistajan päivätyö kansainvälisessä B2B-SaaS-yrityksessä vei mennessään kehittäen käytännön kokemusta digimarkkinoinnin useista eri osa-alueista entisestään. Muutaman vuoden sivutyönä olleen kevytyrittäjyyden jälkeen syntyi oikea yritys uuden vuoden 2021 paikkeilla ja kesään 2022 asti hannamaria-brändi oli vahvasti mukana myös yritystoiminnassa. Uusi brändäys ja palvelurakenne synnytti yrityksen nimeltä Voulio!

Miksi olemme olemassa

 Haluamme tehdä tuloksellisesta digimarkkinoinnista ja vaikuttajamarkkinoinnista helposti ymmärrettävää ja mutkattoman tuntuista toimintamalliemme ja tiimimme avulla. 

Kansainvälinen ammattilaisten verkostomme ulottuu aina Australiasta Suomeen, jonka vuoksi pystymmekin tarjoamaan palvelumme sekä suomeksi, että englanniksi.

Arvo #1
Käytännön helppous

Markkinointiin panostamisen ei tule olla vaikeaa. Me emme arvosta markkinoinnin jargonia, kuten vaikeita termejä tai lyhenteitä, vaan haluamme tuoda markkinoinnin ymmärrettävästi asiakkaan kielelle. 

Pyrimmekin löytämään yhteisen kielen puhua yrityksen nykytilasta, sen tavoitteista, keinoista miten näihin tuloksiin päästään ja kuinka niitä voidaan parantaa.

Arvo #2
Molemminpuolinen arvostus

Kunnioitamme yhteistyössä toisiamme. Toimintamalliemme avulla pysymme kaikki samalla sivulla aikatauluista, tehtävän työn jäljestä ja sen jatkuvuudesta.

Sitoudumme yhdessä samoihin pelisääntöihin alusta alkaen. Tärkeintä meille on asiakkaan yhteistyöstä saama positiivinen kokemus sekä tulokset, jonka vuoksi sinulla onkin henkilökohtainen kontakti yrityksessämme.

Arvo #3
Jatkuva kehitys

Kasvamme yksilöinä sekä yhteistyön osallisina jatkuvasti. Kuten mekään, ei markkinointikaan ole koskaan valmis. 

Omistajan yli seitsemän vuoden kokemus kotimaisten pk-yritysten sekä maailmanlaajuisten B2C- ja B2B-yritysten markkinoinnista, sekä verkoston kattava ja pitkäaikainen osaaminen eri osa-alueilta myynnistä markkinointiin takaa alan uusimmat trendit tuntevat ja tehokkaimmat työtavat. 

Asiakkaitamme

Ratkaistaanko ongelmasi?

Vastaamme viestiisi mahdollisimman pian, paitsi juhlapyhinä 🥳