Palvelut
Koostetaan sellainen 🥧 kuin tarvitaan
Tehdään monimutkaisesta yksinkertaista
Markkinointi harvoin on vain yksi yksittäinen toimi, vaan se koostuu eri sosista. Hiukan kuin piirakka, jonka onnistumiseen tarvitaan mm. jauhoja, vettä, kananmunia ja voita. Ja harvemmin se on hyvää ilman täytteitä. Sama eri ainesosien yhdistely pätee markkinointiin.
Markkinoinnin automaatio & prosessit
Olisiko upeaa, jos lomakkeen täytettyään potentiaalinen asiakas päätyisi hoivapolkuun, jossa hänet ohjataan kohti ostopäätöstä? Tai, että ostoskorin hylännyt asiakas saisi muistutuksen tulla viimeistelemään tilaus? Tai yksinkertaisesti, että lomakkeen täyttänyt päätyisi uutiskirjelistalle? Nämä kaikki onnistuu!
Vaikuttajamarkkinointi
Vaikuttajamarkkinointi on päivän sana, jossa suurin ei aina ole paras. Vaikuttaja kannattaa valita huolella yrityksen brändiin ja budjettiin sopivasti, jotta vaikuttajakampanja on mahdollisimman tehokas halutussa kohderyhmässä. Oikeat vaikuttajavalinnat näkyvät heti myyntiluvuissa ja muissa tärkeissä mittareissa.
Hakukoneoptimointi
Vain hakukoneoptimoitu sisältö sijoittuu Googlessa. Jos sisältösi ei vastaa siihen mitä potentiaaliset asiakkaat etsivät, ei sitä periaatteessa ole olemassa. Hakukoneoptimointi on yksi pitkäjänteisimmistä digitaalisen markkinoinnin osa-alueista, jonka vuoksi siihen panostaminen kannattaakin aloittaa heti.
Maksettu mainonta
Rakennetaan yhdessä kampanjat, jotka tuottavat tuloksia. Määritellään halutut tulokset, asetetaan mittarit, päätetään budjetti, luodaan sisältö ja pyöräytetään kampanja käyntiin! Kanssamme onnistuvat Google Ads-, LinkedIn-, FB- & IG-, Twitter- sekä TikTok-mainonta.
Sisältökokonaisuudet
Tuotamme kaikki tekstit aina mainoksista somen kautta blogipostauksiin tai laajempiin tutkimuksiin suomeksi sekä englanniksi. Teemme kaiken hakukoneoptimoidusti. Kysy meiltä myös sisältöstrategiosta!
Sosiaalinen media
Tavoittava ja tuloksellinen sosiaalisen median suunnittelu ja tuotanto Suomen suosituimmissa kanavissa on oiva keino pysyä maailmankartalla. Tarjoamme valmiit paketit tai räätälöidyt kokonaisuudet.
Jokaiselle sopivat
Toimintamallimme
Hyväksi havaitut toimintamallit ja prosessit auttavat käynnistämään yhteistyön raketin lailla Tätä voi myös kutsua kasvumarkkinoinniksi.
Aloitetaan yhdessä
Kartoitusvaiheessa käydään läpi tavoitteet, keskustellaan projektin etenemisestä ja sovitaan seuraavat askeleet.
Suunnitellaan
Me suunnitellaan, tuodaan aikaansaannos (ensin tarjous, sitten jatkon suunnitelmat) näytille, tehdään tarvittavat muokkaukset ja lähdetään testaamaan tuotettua.
Toteutetaan
Toteutetaan sovittu ja samalla seurataan mikä toimii parhaiten. Esimerkiksi mainoksesta voi olla kolme eri versiota, joista yksi on yli muiden = jatketaan sillä.
Mitataan ja kehitetään
Katsotaan menneeseen, jotta päästään keräämään onnistumiset, "uusi normaali" ja kehityskohteet talteen.
Lisää palveluista, joita yhdistellä piirakaksi
Teemme jokaisen aiheen ympäriltä konsultointia, nykytilan arviointia, luovia konsepteja, koulutuksia, strategiatyötä… Nimeä vain tarpeesi ja me toimitamme!
Vaikuttajamarkkinointi
Oikeat vaikuttajavalinnat näkyvät heti myyntiluvuissa ja muissa tärkeissä mittareissa. Vaikuttajamarkkinointi on päivän sana, jossa suurin ei aina ole paras. Vaikuttaja kannattaa valita huolella yrityksen brändiin ja budjettiin sopivasti, jotta vaikuttajakampanja on mahdollisimman tehokas halutussa kohderyhmässä.
Markkinoinnin automaatio & prosessit
Markkinoinnin automaation avulla tehostetaan ja automatisoidaan sen toistuvia prosesseja niin, että ihmisten arvokas aika saadaan käytettyä tärkeämpiin aktiviteetteihin. Esimerkiksi liidien luokittelu ja pisteytys, sähköposteille tapahtuvat hoivaketjut ja jopa uutiskirjeen tilausprosessi on markkinoinnin automaatiota.
Automaation lisäksi keskitymme prosessien läpikäyntiin ja joko niiden yksinkertaistamiseen tai luontiin nykytilanteesta riippuen. Tuloksena on hyvin öljytty markkinointiosasto sopivine välineineen, joka puhaltaa yhteen hiileen.
Datan visualisointi - Looker Studio
Googlen Looker Studio mahdollistaa mm. markkinoinnin datavarastot, datan visualisoinnin, analysoinnin ja automatisoinnin tehokkaasti ja näyttävästi. Sen avulla voi esimerkiksi raportoida Google Ads -tuloksia tai hakusanaoptimoinnin tuloksia Google Search Consolen datan avulla.
Looker Studio tunnettiin aiemmin nimellä Google Data Studio. Se on tehokas ja ilmainen työväline, jonka avulla visualisoida sekä Googlen kanavien dataa, että esim. Excel-dokumentin kautta luotua dataa selainpohjaisesti.
HubSpot-käyttöönotto ja konsultointi
HubSpot on työkaluna jo erittäin ”järeä”, jonka vuoksi se luokin haasteita oikeanlaisessa käyttöönotossa. Autamme teitä löytämään sopivan kombon HubSpotin eri osa-alueista (CRM, Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub ja CMS Hub) ja hoidamme kaiken aina näiden teknisestä käyttöönotosta vanhan datan tuonnin kautta henkilöstön kouluttamiseen ja valmennukseen.
Tarjoamme myös jatkuvaa ylläpito- ja konsultointipalvelua jo olemassa olevien HubSpot-ympäristöjen osalta. Tulevaisuudessa pystymme auttamaan myös Salesforcen ja HubSpotin markkinointitoimenpiteiden yhteispelissä!
Sosiaalisen median mainonta
Sosiaalisen median mainonnalla pystytään herättämään uusien asiakkaiden kiinnostus ja sitouttamaan nykyisiä entistä vahvemmin. Huolella rakennettujen kampanjoiden, seurannan ja analysoinnin avulla kasvatamme tietoisuutta, edistämme myyntiä, generoimme liidejä ja teemme uudelleenmarkkinointia.
Facebook- ja Instagram -mainonta sopii kaikille, kun taas LinkedIn-mainonnan avulla tavoitat asiantuntijat ja Twitter-mainonnalla herätät keskustelua. TikTok-mainonta on vielä alkuvaiheessa Suomessa, mutta varteenotettava vaihtoehto nuoren väestön tavoittamiseen ja kansainvälisesti.
Hakukonemainonta eli Google Ads-mainonta
Hakukonemainonta on yleensä synonyymi Google Ads-mainonnalle. Google Ads on kuitenkin vain yksi osa Googlen tarjoamille mainospalveluille, jotka ulottuvat perinteisen hakusanamainonnan lisäksi mm. display-mainontaan (bannerit, videot) Googlen verkostossa ja Shopping- eli Ostokset-mainontaan, jossa markkinoidaan tiettyjä verkkokaupan tuotteita tai tuoteryhmiä.
Sisältöstrategia ja sisällöntuotanto
Sisältöstrategia määrittää ylätasolla mm. tavat ja kanavat tehdä ja toteuttaa sisältöä, kun taas sisällöntuotanto on suunnitellun sisällön toteuttamista ja sen tehokkuuden mittaamista. Me toteutamme näistä molemmat aina mainosten teksteistä suurien hoivauskokonaisuuksien sisältöihin. Englanniksi sanottuna myös Lifecycle Marketing onnistuu kauttamme.
Tarjoamme osana sisällöntuotantoa myös valokuvaus- ja graafisen suunnittelun palveluita niin toivottaessa.
Hakukoneoptimointi
Vain hakukoneoptimoitu sisältö sijoittuu Googlessa. Jos sisältösi ei vastaa siihen mitä potentiaaliset asiakkaat etsivät, ei sitä periaatteessa ole olemassa. Hakukoneoptimointi on yksi pitkäjänteisimmistä digitaalisen markkinoinnin osa-alueista, jonka vuoksi siihen panostaminen kannattaakin aloittaa heti.
Muut osa-alueet
Yllä mainittujen osa-alueiden lisäksi palvelumme ja verkostomme ulottuvat laajalle.
- WordPress-verkkosivut
- PR-lähetykset ja tiedotteet
- Brändin rakentaminen
- Valokuvaus
- Graafinen suunnittelu
- Podcastit
- Koulutukset
Tehdäänkö yhdessä?
Mikäli koet, että olisimme muuten oivia kumppaneita, mutta kaipaamasi palvelu ei lukenut listalla, olethan yhteydessä ja selvitellään 👇